آلانیا بهتره یا آنتالیا

خرید و فروش و اجاره و معاوضه انواع ملک آپارتمان و ویلا در شهر آلانیا بصورت مستقیم و بدون واسطه

آلانیا بهتره یا آنتالیا

آلانیا بهتره یا آنتالیا

آلانیا بهتره یا آنتالیا ؟ واقعا چه کسی می تواند به این سوال پاسخ دهد و آیا شما که این مطلب را میخوانی آیا به این مطالب بسنده خواهی کرد؟ قطعا خیر و این فقط یک تجربه است که برای هر شخصی متفاوت است و بستگی به اهداف شما برای آینده زندگی دارد که تعیین میکند کدام برای شما بهتر است.

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند خیلی مهم است بدانند کدام شهر برای آنها از هر نظر مناسب تر است و انتخاب شهر محل زندگی موضوع بسیار مهمی است که باید براساس اهداف مهاجرت خود آنرا پیدا کنید و فرق زیادی بین شهرهای ترکیه وجود دارد.

این دو شهر هر دو عالی هستند چون من در هر دو شهر زندگی کردم ولی در نهایت آلانیا را برای ادامه زندگی انتخاب کردم به دلایلی که در ادامه به آن میپردازم و آنها را شرح میدهم اما همچنان تاکید میکنم این تصمیم نسبی است و هیچ قطعیتی ندارد.

آلانیا بهتره یا آنتالیا

آلانیا یا آنتالیا

بدیهی یاتی وجود دارد که بهتر است بدانیم: آنتالیا مرکز استان است و آلانیا یکی از شهرهای آلانیا که در حدود 135 کیلومتری از هم قرار دارند، آنتالیا مساحت بسیار بزرگتری و جمعیت بیشتری نسبت به آلانیا دارد، فرودگاه آنتالیا بسیار بزرگ است و آلانیا فرودگاه به مراتب کوچکتری دارد.

برای کار کردن شهر آنتالیا بسیار مناسب تر است چون مرکز استان است و مشاغل مختلفی در آن در طول سال فعال هستند ولی آلانیا برای کار اصلا مناسب نیست. البته این برای افرادی که صاحب کسب و کار خودشان هستند و میخواهند یک بیزینس راه اندازی کنند صدق نخواهد کرد.

آنتالیا خیلی شلوغ است ولی آلانیا بسیار خلوت با تراکم جمعیت کمتر است که در آن می توانید زندگی بسیار با آرامشی را تجربه کنید.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره آلانیا

آلانیا بر خلاف آنتالیا تماما در نوار ساحلی وجود دارد.

آب و هوا و تمیزی آلانیا با هیچ شهری در ترکیه قابل مقایسه نیست حتی آنتالیا و شما زندگی سلامتی را در این شهر دارید.

آنتالیا بخاطر مرکز بودن و جمعیت بیشتر مراکز خرید بیشتر و بزرگتری دارد خیلی از برندهایی که در آلانیا نیستند در آنتالیا هستند و آنتالیا خیلی شلوغ و سرزنده است ولی آلانیا بسیار آروم است.

آنتالیا تبلیغات بیشتری براش شده در نتیجه ایرانی های بیشتری در آنجا زندگی میکنند برخلاف آلانیا که جمعیت ایرانی کمتری دارد.

طبیعتا امنیت شهر آلانیا خیلی بالاتر از شهر آنتالیا است.

در نظر بگیرید بیشتر مراسمات و کنسرت ها و رویدادها در آنتالیا برگزار می شود که شما برای رفتن به آنجا فاصله و هزینه زیادی ندارید.

رفتار بومی ها و ترک های آنتالیا با ایرانی ها و توریست ها خیلی ضعیف تر از آلانیایی ها است.

شهر آلانیا انرژی فوق العاده ای دارد که خاک این شهر همه را جذب خود میکند و با هیچ شهری قابل قیاس نیست حتی آنتالیا که بخاطر تشابه اسمی خیلی ها فکر میکنند این دو شهر به هم چسبیده یا یکی هستند که حقیقتا اینطور نیست.

هزینه خرید خانه های لوکس در آلانیا بسیار کمتر از آنتالیا است، در واقع میزان خانه های لوکس در آنتالیا بسیار کمتر نسبت به آلانیا است.

مشاهده املاک فروشی شهر آلانیا

در آنتالیا شاید آسایش بیشتری داشته باشید ولی آرامش کمتری نسبت به آلانیا خواهید داشت.

آنتالیا بهتره یا آلانیا

کلام آخر اینکه هر دو شهر عالی هستند و برای تصمیم به مهاجرت پیشنهاد میکنیم در هر شهر یک هفته اقامت داشته باشید و با اجاره یک اتومبیل سر تا ته شهر را زیرپا بزارید تا خودتان تصمیم بگیرید.

همچنین بخوانید: نگاهی متفاوت درباره معرفی شهر آلانیا

ضمنا ما برای مشاوره دادن به شما و پاسخگوی سوالات شما در خدمت هستیم.

ما را در اینستاگرام آلانیا املاک دنبال کنید.

با ما در ارتباط باشید:

905550900423+

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.